Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de Amstelring Ledendeals? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren. 

Wat houdt Amstelring Ledendeals in?
Met de unieke code die u van ons heeft gekregen kunt u zich registreren en een account aanmaken bij Amstelring Ledendeals. U ontvangt kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen in de voordeelshop.

Tot wanneer is mijn Amstelring Ledendeals code geldig?
De Amstelring Ledendeals code is geldig tot en met 31 december 2023.

Kan alleen de bezitter van de Amstelring Ledendeals gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van Amstelring Ledendeals?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Amstelring Ledendeals.

Hoe kan ik betalen?
U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb u een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Amstelring Ledendeals.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Wachtwoord niet bekend?
De website is vernieuwd! Heef u een bestaand account, een nieuwe actiecode, maar is uw huidige account verlopen? Kies dan eerst voor wachtwoord  vergeten en maak een nieuw wachtwoord aan. In uw profiel kunt u een nieuwe code toevoegen, zoals hierboven uitgelegd is.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Producten retourneren
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.