Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de Amstelring Ledendeals? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Met de unieke code die u van ons heeft gekregen kunt u zich registreren en een account aanmaken bij Amstelring Ledendeals. U ontvangt kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen in de voordeelshop.

De Amstelring Ledendeals is te gebruiken zolang u lid bent van Amstelring.

De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Amstelring Ledendeals.

U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb u een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Amstelring Ledendeals.

U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dient u het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Heeft u een bestaand account, een nieuwe actiecode, maar is uw huidige account verlopen? Kies dan eerst voor wachtwoord  vergeten en maak een nieuw wachtwoord aan. In uw profiel kunt u een nieuwe code toevoegen, zoals hierboven uitgelegd is.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op